מערך הפצה ופרסום (פייסבוק)
להרחבת קהל הלקוחות מעבר לעוקבים בפייסבוק,
לחשיפה בפני קהלים חדשים ויצירת מודעות ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
למי זה מתאים?
מערך ההפצה ופרסום בפייסבוק מיועד לעסקים קטנים המפעילים דף פייסבוק / אינסטגרם בלבד אשר מייצרים תוכן באופן שוטף (אופנה, עיצוב, תכשיטים, חקלאות ומוצרים טבעיים, וכיו"ב), אך לא מתפעלים אתר אינטרנט פעיל / עדכני, ומתבסס על קהל נישתי או מקומי (איזור, מוצר/שירות).
מערך ההפצה ופרסום בפייסבוק מיועד לעסקים קטנים הפונים לקהל נישתי או מקומי, בעלי נוכחות ברשתות החברתיות ואשר מייצרים תוכן באופן שוטף (אופנה, עיצוב, תכשיטים וכיו"ב), אולם אתר האינטרנט של העסק שלהם איננו פעיל, לא עדכני או פשוט לא קיים.
מה המטרה?
חשיפת פוסטים מלאה לעוקבים שלכם
במרבית הרשתות החברתיות, גם כאשר גולשים מסמנים "אהבתי" / "עוקב" לדף שלכם, אין זה מבטיח תפוצה מלאה של התכנים שאתם מעלים. רק באמצעות פרסום ממומן ניתן לחשוף את התכנים לכלל העוקבים שלכם.
הרחבת תפוצת פוסטים לקהלים נוספים
החשיפה של תכנים ברשתות החברתיות לעוקבי העמוד בדרך כלל פירושה שימור עוקבים קיימים, אולם חשוב להפיץ את התכנים גם לקהלים רלוונטיים נוספים, לטובת שיווק המוצר/שירות ללקוחות חדשים.
הגדלת אפשרויות המרה
כיום, רוב הדפים בפייסבוק מכוונים להמרה מסוג אחד בלבד – יצירת קשר (למייל/מסנג'ר/טלפון). על מנת להרחיב את אפשרויות השיווק, ניתן לפצל את סוגי ההמרות (מילוי טופס, הורדת מדריך ב PDF, הרשמה להגרלה, הרשמה למועדון לקוחות, קבלת קופון, הרשמה לרשימת דיוור, וכיו"ב).
שיווק-חוזר (רימרקטינג)
בכל קמפיין פרסום, בכדי להגיע ל"המרה" (יצירת קשר/קנייה) נדרשות חשיפות חוזרות של המודעות לקהל שהביע מעורבות ועניין (סימן "אהבתי", שיתף, הגיב, צפה, וכיו"ב) כאשר נחשף בפעם הראשונה למוצר/שירות/פוסט. חשיפת המודעות פעמים נוספות לקהל שכזה מעלה באופן משמעותי את סיכויי ההמרה (ראיתם פעם פרסומת בטלויזיה ששודרה רק פעם אחת?).
נגינה בתזמורת ולא רק בכלי אחד
במקום להתמקד בכלי אחד, כשאפשר ליהנות ממנעד רחב של אפשרויות, כדאי לחשוף את המודעות במגוון פלטפורמות – פייסבוק, אינסטגרם, רשת שותפי הפרסום של פייסבוק (ישראל היום, Ynet, דה מרקר, כלכליסט ועוד)
מה כוללת החבילה?
- תכנון והקמת קמפיין ליצירת מעורבות על פי הנחיות ומדיניות פייסבוק – קמפיין זה יהווה בסיס שבאמצעותו יופצו הפוסטים לכלל הקהלים.
- ניטור ויצירת קהלים (Audiences) רלוונטיים לקמפיין – בהתאם למיקום, תעשייה, מתחרים, מוצר, שירות ופרמטרים אחרים על פי הנדרש.
- ייעול קהל יעד וטיפול "בלא רלוונטיים" – במהלך חודש מההשקה.
- בדיקת יעילות וביצוע אופטימיזציה לקמפיין – במהלך חודש מההשקה.
- הכנת סרטון הדרכה ללקוח, לרענון הפוסטים המופצים באמצעות הקמפיין.
קראו עוד
מערך פרסום ושיווק לוקאלי (Smart – My business)
שימוש בקמפיין אחד בלבד כדי לפנות לכלל הלקוחות, וייעול קמפיינים פרסומיים בתקציב נמוך.
למי זה מתאים?
המערך הלוקאלי מיועד לעסקים קטנים ופיזיים, כמו משרד או חנות המציעים שירותים לקהל מקומי (למשל סוכנות נדל"ן, מטפלים ומרפאות, יופי וטיפוח) ולעסקים קמעונאיים המציעים מותגים (כגון חנות ציוד לבעלי חיים, צרכי משרד, פארמה), המתפעלים אתר אינטרנט עדכני.
החשיפה בקמפיין זה תתבצע באמצעות מודעות טקסט ובאנרים.
מה המטרה?
חיבור מקורות מידע יעילים "למערכת לומדת"
על מנת שמערכת הפרסום של גוגל תייעל את החשיפה באופן קבוע, יש לאפיין וליצור ממשק העברת נתונים על פי הגדרות מערכת הפרסום של גוגל (גוגל אדס, גוגל טאג מנג'ר, גוגל אנליטיקס)
המקשרת בין נכסי העסק (אתר, דפי נחיתה) למערכות הפרסום.
חשיפה קבועה בתוצאות החיפוש בגוגל עבור השירות / המוצר המוצע
רוב העסקים המקומיים פונים אל ה איזור מצומצם של לקוחות עם איפיון ספציפי (גיל, מין, רמת הכנסה); לכן גם בתקציב נמוך יחסית ניתן ליצור חשיפה יעילה כאשר לקוח פוטנציאלי מביע התעניינות בשירות/מוצר.
ייעול החשיפה
על מנת לייעל את החשיפה יש לעקוב אחר התנהגות הקהל (הביטויים שהוקלדו בגוגל בפועל) ולאפיין את הגדרות הקמפיין על פי נתונים אלה (פסילת ביטויים, שינוי מחיר לקליק, הגבלת מחיר להמרה).
נגינה בתזמורת ולא רק בכלי אחד
במקום להתמקד בכלי אחד, כשאפשר ליהנות ממנעד רחב של אפשרויות, כדאי לחשוף את המודעות במגוון פלטפורמות – פייסבוק, אינסטגרם, רשת שותפי הפרסום של פייסבוק (ישראל היום, Ynet, דה מרקר, כלכליסט ועוד)
"עקוב אחר המתחרה"
בתחום הדיגיטלי מקובל מאוד לבצע מחקר מתחרים הכולל בין היתר איפיון והגדרת המתחרים הישירים והעקיפים. בקמפיין זה, ניתן גם לבצע חשיפת מודעות לגולשים אשר ביקרו באתרים של מתחרים/אתרים בעלי תוכן רלוונטי לשירות המוצע.
שיווק-חוזר (רימרקטינג)
בכל קמפיין פרסום, בכדי להגיע ל"המרה" (יצירת קשר/קנייה) נדרשות חשיפות חוזרות של המודעות לקהל שהביע מעורבות ועניין (סימן "אהבתי", שיתף, הגיב, צפה, וכיו"ב) כאשר נחשף בפעם הראשונה למוצר/שירות/פוסט. חשיפת המודעות פעמים נוספות לקהל שכזה מעלה באופן משמעותי את סיכויי ההמרה (ראיתם פעם פרסומת בטלויזיה ששודרה רק פעם אחת?).
מה כוללת החבילה?
- חיבור וסנכרון חשבונות גוגל אדס, גוגל טאג מנג'ר, גוגל אנליטיקס.
- תיוג ו"האזנה לאירועים" בדף – צפייה בדף, יצירת קשר וכיו"ב.
- מחקר מילות חיפוש וביטויים רלוונטיים, הערכת עלויות לקליק/חשיפה.
- אפיון והגדרת קמפיין Smart URL.
- כתיבת מודעות טקסט והגדרות מודעות באנר.
- ניטור קהלים (Audiences) רלוונטיים לקמפיין – בהתאם למיקום / תעשייה / מתחרים / שירות.
- ייעול קהל יעד / ביטויים וטיפול ב"לא רלוונטיים" במהלך חודש מההשקה.
- בקרה, בדיקות יעילות וביצוע אופטימיזציה לקמפיין במהלך חודש מההשקה.
קראו עוד
מערך פרסום ושיווק נישתי (GDN Affinity)
הגדלת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים שביקרו באתרים מתחרים תוך חיסכון בעלויות פרסום ממומן.
למי זה מתאים?
המערך הנישתי מיועד לעסקים קטנים ללא נוכחות פיזית (משרד/חנות) המציעים שירותים לקהל הרחב (למשל צילום וידאו שיווקי, יועצים פנסיוניים, מגשרים) בעלי אתר אינטרנט פעיל ועדכני. החשיפה בקמפיין זה מתבצעת באמצעות באנרים (ללא מודעות חיפוש).
מה המטרה?
חיבור מקורות מידע יעילים "למערכת לומדת"
על מנת שמערכת הפרסום של גוגל תייעל את החשיפה באופן קבוע, יש לאפיין וליצור ממשק העברת נתונים על פי הגדרות מערכת הפרסום של גוגל (גוגל אדס, גוגל טאג מנג'ר, גוגל אנליטיקס)
המקשרת בין נכסי העסק (אתר, דפי נחיתה) למערכות הפרסום.
"עקוב אחר המתחרה"
בתחום הדיגיטלי מקובל מאוד לבצע מחקר מתחרים הכולל בין היתר איפיון והגדרת המתחרים הישירים והעקיפים. בקמפיין זה, ניתן גם לבצע חשיפת מודעות לגולשים אשר ביקרו באתרים של מתחרים/אתרים בעלי תוכן רלוונטי לשירות המוצע.
חשיפה קבועה בתוצאות החיפוש בגוגל עבור השירות / המוצר המוצע
רוב העסקים המקומיים פונים אל ה איזור מצומצם של לקוחות עם איפיון ספציפי (גיל, מין, רמת הכנסה); לכן גם בתקציב נמוך יחסית ניתן ליצור חשיפה יעילה כאשר לקוח פוטנציאלי מביע התעניינות בשירות/מוצר.
נגינה בתזמורת ולא רק בכלי אחד
במקום להתמקד בכלי אחד, כשאפשר ליהנות ממנעד רחב של אפשרויות, כדאי לחשוף את המודעות במגוון פלטפורמות – פייסבוק, אינסטגרם, רשת שותפי הפרסום של פייסבוק (ישראל היום, Ynet, דה מרקר, כלכליסט ועוד)
ייעול החשיפה
על מנת לייעל את החשיפה יש לעקוב אחר התנהגות הקהל (הביטויים שהוקלדו בגוגל בפועל) ולאפיין את הגדרות הקמפיין על פי נתונים אלה (פסילת ביטויים, שינוי מחיר לקליק, הגבלת מחיר להמרה).
שיווק-חוזר (רימרקטינג)
בכל קמפיין פרסום, בכדי להגיע ל"המרה" (יצירת קשר/קנייה) נדרשות חשיפות חוזרות של המודעות לקהל שהביע מעורבות ועניין (סימן "אהבתי", שיתף, הגיב, צפה, וכיו"ב) כאשר נחשף בפעם הראשונה למוצר/שירות/פוסט. חשיפת המודעות פעמים נוספות לקהל שכזה מעלה באופן משמעותי את סיכויי ההמרה (ראיתם פעם פרסומת בטלויזיה ששודרה רק פעם אחת?).
מה כוללת החבילה?
- חיבור וסנכרון חשבונות גוגל אדס, גוגל טאג מנג'ר, גוגל אנליטיקס
- תיוג ו"האזנה לאירועים" בדף – צפייה בדף, יצירת קשר וכיו"ב.
- מחקר מילות חיפוש וביטויים רלוונטיים. הערכת עלויות לקליק / חשיפה
- אפיון והגדרת קמפיינים GDN
- הגדרות מודעות באנר
- ניטור קהלים (Audiences) רלוונטיים לקמפיין – בהתאם למיקום / תעשייה / מתחרים / מוצר / שירות
- ייעול קהל יעד / ביטויים וטיפול "בלא רלוונטיים" – במהלך חודש מההשקה
- בקרה, בדיקות יעילות וביצוע אופטימיזציה לקמפיין – במהלך חודש מההשקה
קראו עוד