שאלות ותשובות

וידאו ואנימציה

בהחלט. סרטי תדמית הינם כלים שיווקיים בעזרתם אתם מגיעים בצורה האפקטיבית ביותר לקהל היעד שלכם. בין אם זה סרט למכירת מוצר או שירות, ברגע הגדרת מטרת הסרט, קובעים בעצם את סגנון הסרט, אורכו והמרכיבים שלו.

שלב ראשון: תחקיר ממוקד וקביעת מטרות שאנחנו רוצים שהסרטון ישיג אל מול קהל היעד.

שלב שני: ריכוז תוכן מקצועי רלוונטי וכתיבת תסריט יצירתי.

שלב שלישי: צילומים.

שלב רביעי: עריכה ראשונית על פי תסריט ואישור הלקוח.

שלב חמישי: עריכה מתקדמת והפקת גרסה סופית.

סרטוני תוכן/טיפים הם דרך מעולה להעביר מידע נחוץ שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ברשת. הענקת ידע ללא תמורה ממצבת אתכם כמומחים בתחומכם. כשהצופה יצטרך את השרות הוא יפנה אליכם או ימליץ עליכם למי שהוא מכיר. ואם אתם שואלים את עצמכם כמה לתת? – תנו הכל ואל תחסכו! רק ככה תגיעו למיצוב גבוה ותתפסו כאוטוריטה בתחומכם.

אם אתם נותני שירות או המוצר שלכם מתבסס בעיקר על שירות, אנחנו ממליצים לא להפיק סרטוני אנימציה. הסיבה היא שהלקוחות שלכם רוצים לדעת ממי הם רוכשים שירות ומבחינה זו סרטון אנימציה נוטה להרחיק יותר מאשר לקרב. אם אתם מוכרים מוצרים, יש ערך להפקת סרטון אנימציה, אך גם במקרה זה יש לבחון היטב את היתרונות אל מול החסרונות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר לשיחת ייעוץ ללא התחייבות.

כתיבת תוכן

יש סוגים רבים ושונים של תוכן שיכול להביא תועלת לעסק שלכם. בין היתר ניתן למנות מאמרי קידום אתרים המשלבים מילות מפתח כדי לסייע בקידום האתר שלך ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל; תכנים אינפורמטיביים ומקצועיים שאמורים למצב אתכם כאוטוריטה סמכותית ומקצועית בתחומכם; תוכן שיווקי שנועד להגדיל את קהל הלקוחות; ניוזלטרים שאמורים לסייע בשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ועוד.

על מנת לדעת איזה סוג תוכן יביא את התועלת הרבה ביותר מוטב להתייעץ עם איש מקצוע, אולם באופן כללי ניתן לומר שהתשובה לשאלה נגזרת ממטרות העסק ומן האסטרטגיה השיווקית שלו. אם לדוגמה צריך להתמודד מול מתחרים על תשומת ליבם של הגולשים המגיעים מגוגל, אזי תוכן SEO לקידום אתרים הוא מה שנדרש. לחלופין, אם ברצונכם לפרסם ולמתג את העסק שלכם, יתכן שדווקא תכנים שיווקיים בעמודי נחיתה או ברשתות החברתיות הם הפתרון עבורכם.

כמה עולה משהו לשתות? זה תלוי: האם בא לכם לשתות משהו חם או קר? בבקבוק או בפחית? מוגז או טבעי? עכשיו או אחר כך? אותו דבר לגבי כתיבת תוכן – יש פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר, לרבות סוג התוכן המבוקש, אורכו, הנושא בו מדובר, מילות המפתח שצריך או לא צריך לשלב בו וכדומה.

אדם מתמחה במקצוע שלו, וכפי שההתמחות שלכם היא בעסק שלכם כך ההתמחות של יוצרי התוכן שלנו היא ביצירת תוכן. אין ספק שאתם אלה שמביאים את הידע המקצועי בתחום שלכם, אבל תוכן מצוין שמשיג את מטרותיו הוא גם פונקציה של זמן, ניסיון וכישרון. לפיכך השיטה הטובה ביותר לייצר תוכן היא בעבודה משותפת שיוצרת שלם שגדול מסך כל חלקיו.

עיצוב גרפי ובניית אתרים

תהליך העבודה בעיצוב (כל עיצוב, הן אונליין והן אופליין) כולל את השלבים הבאים:

 בריף  – חשוב לנו ביותר להכיר אתכם ואת הצרכים שלכם. כך נוכל לדייק את העיצוב עבורכם.

מטרת הבריף היא הבנת צרכי הלקוח ובחינת המתחרים, מה הקונספט/המבצעים/הרעיון השיווקי, האם קיים אימג' שמלווה את הפרסום וכיו"ב. 

הכנת חומרי גלם – בכדי לשמור על קו עיצובי אחיד, נדרשת הכנה מקדימה של חומרי גלם כגון: לוגואים, תמונות וטקסטים או כל חומר תדמיתי שקיים .

על מנת לעצב את המוצר חשוב שנמצא אימג' מתאים, נתאים סגנון פונטים ונשתמש בצבעים שמתאימים למותג שלכם. 

הכי חשוב בכל התהליך הוא ליצור קו עיצובי אחיד שעובר כחוט השני בכל מקום בו קיימת נוכחות לעסק שלכם.

ההבדל המהותי בין עיצוב דיגיטל ופרינט הוא אופן הצגת הדברים, או למעשה, אופן הצגת התוכן.

כך או כך, העיצוב צריך להיות יצירתי, שובה וקופץ לעין.

כשמעצבים לאונליין חשוב להבין את הזרימה בעיצוב, את העובדה שיש גלילה, מה שמים בחלק העליון (Above the fold) ומה שמים בחלק התחתון (Below the fold). יש שפה עיצובית נכונה ואם רוצים לקלוע בול צריכים להיצמד לטכניקה הנכונה.

כשמעצבים לפרינט, מיקום הדברים לא מאוד מהותי, אלא חשוב שיהיה נכון עיצובית. שיהיה סדר ולא בלאגן בעיניים. שיהיה מחולק נכון ויהיה ניתן להתמקד במה שצריך.

ה ש ר א ה. במילה אחת סגרנו לכם את הפינה. 😉

כדאי שתחפשו בגוגל, תחקרו ותבדקו מתחרים בארץ ובעולם. שימו לב אילו צבעים אתם יותר אוהבים, איזה סגנון של תמונות משך אתכם ומה הנראות הכללית שהכי "תופסת" אתכם.

אחרי שיטוט קצר בעולם הוירטואלי העשיר, תגיעו קרוב ומהר יותר ליעד שסימנתם לעצמכם – סגנון עיצובי.

    חשוב להבין שמה שמרשים אחד לא מרשים אחר. לכן, חשוב להיות מוכנים עם רעיון כללי, נראות וקונספט שמקובל עליכם.

    כל זאת ועוד מבטיחים את קבלת האתר המושלם והמתאים בדיוק עבורכם – ממש כמו חליפה שנתפרה בדיוק למידותיכם. 

ועוד איך! 

אם תרצו למשוך תשומת לב ולבלוט (בטח שכן!) יש חשיבות עצומה לנראות.

יש חשיבות גדולה לשימוש בצבעים: למשל, אם נעצב מוצר לתחום האוכל, לעולם לא נשתמש בסגול או כחול. לעומת זאת כשנעצב מוצר לתחום ההייטק טק או לרפואה, בהחלט כן.

פונטים נותנים תחושה של נראות, ווייב וסגנון. כמו כן, תמונות ורקעים ממחישים בצורה המהירה ביותר את מה שאתם רוצים להשיג. יש מקום לתחכום  – תלוי מי קהל היעד כמובן.

מה הכי נכון לעסק שלך, משרד או איש מכירות? 

האתר הוא בעצם ה״משרד״ שלכם  – המקום בו אתם יוצקים את כל התוכן הרלוונטי לתחום העיסוק של החברה שלכם. לעומת זאת, דף הנחיתה הוא איש מכירה ספציפי – לתחום קטן יותר מכלל המוצרים או השירותים המוצעים באתר.

   מכאן נגזרת גם כמות התוכן שניתן ליצוק לאתר ולדף נחיתה. באתר הכמות בלתי מוגבלת ובדף נחיתה חייבים לשמור על מיקוד ובעצם להוביל את הצופה לפעולה הנדרשת – יצירת קשר, בטלפון/במייל, השארת פרטים וכו׳.

יתכן גם שהדבר הכי נכון לעסק שלכם הוא גישה משולבת: גם אתר וגם דף נחיתה. אולי אפילו מספר דפי נחיתה שונים שכל אחד מתמקד בסל שירותים או מוצרים מסויים.  

צריכים עזרה? נשמח לעזור לכם להחליט מה נדרש לכם ומה נכון יותר לצרכים של העסק שלכם.

במשפט אחד הגריד הוא השלד – והעיצוב הוא השמלה. 

כשבאים לתכנן ולעצב פרויקט חדש, חשוב לדעת מה המבנה הכללי של הדף – איפה נשים את הלוגו, באיזה גודל, היכן תהיה הכותרת, כותרת המשנה, על רקע של תמונה או צבע אחיד, איפה יהיו פרטי הקשר וכו׳. זהו הגריד, השלד.

לאחר שיודעים את כל זה, מה שנותר הוא ״להלביש״ את השמלה על השלד, כלומר להוסיף את האלמנטים הגרפיים שקיימים לנו והחלטנו עליהם בשלב העיצוב – סוג הפונט, הצבע והגודל שלו בכל כותרת או שורה, תמונת הרקע או הצבע שילווה את הדף; וכן לכתוב את הטקסטים, להכניס את הלוגו ולוודא פרופורציה הרמונית לכל העיצוב.



פרסום

רבים נוטים לחשוב שפתיחת חשבון פרסום והקלדת פרטי אמצעי תשלום הם כל מה שנדרש עבור פרסום באינטרנט; אולם למעשה הפרסום באינטרנט הוא מנוע מורכב של הפצת תכנים ומסרים (באנרים מעוצבים, מודעות טקסט, כתבות תוכן, פוסטים, דפי נחיתה) שאותם יש ליצור ולהטעין לפלטפורמות השונות. כלומר, מעבר לתקציב היומי/חודשי שתרצו להשקיע בפרסום, יש לקחת בחשבון את הוצאות הפקת החומרים הפרסומיים הנדרשים.

הסכום שיש להשקיע בפרסום תלוי ביכולות של העסק שלך:

חייבת להיות הלימה בין שלושה דברים:

  1. יכולות ההשקעה שלכם מבחינת תקציב בכסף, ולא פחות חשוב: מבחינת משאבי זמן.
  2. אפשרויות התפעול שלכם במכירות/לידים. האם אתם באמת מסוגלים מחר בבוקר לטפל בפי עשרה יותר פניות?
  3. גודל קהל היעד שאליו אתם מכוונים את מאמצי השיווק והפרסום שלכם.

בהתאם לקהל היעד שלכם וליכולות הפלטפורמה (גוגל/פייסבוק/לינקדאין/טאבולה).

פרסום יעיל פועל על פי אסטרטגיה שיווקית מוגדרת מראש, בדומה למערך מכירות בכל עסק. על פי האסטרטגיה מגדירים מטרות ותקציב, ולפי זה בוחרים את הפלטפורמה המתאימה.

ברוב המקרים נבחר בלפחות 2 פלטפורמות (אנחנו מנגנים בתזמורת, לא בכלי אחד), על מנת למקסם את הפונקציונליות השונה בין המערכות.

ממש לא! בכל פלטפורמה קיימים סוגים שונים של קמפיינים ואמצעי פרסום אונליין "חצי אוטומטיים" – נדרשת הקמה חד פעמית, ולאחר מכן תחזוקה מועטה שיכולה להתבצע על ידכם.

עסקים קטנים/בינוניים המתמקדים במגוון קטן של מוצרים או שירותים קבועים, או לחילופין באזור גיאוגרפי מצומצם, אינם צריכים בקרה יומית על חשבונות הפרסום ולכן אין צורך בשירות קבוע.

בניגוד לפרסום בטלויזיה ובעיתונים, הפרסום אונליין מדיד באופן מדויק. בכל רגע נתון ניתן לבחון את תוצאות הקמפיינים על פי המטרות שהוגדרו מראש – כמות החשיפות, כמות ההקלקות,  מעורבות, רכישות, השארת פרטים ליצירת קשר, מילוי טופס, צפייה בוידאו וכדומה. יתרה מזאת, בזכות אפשרויות המדידה וההשוואה למטרות שהוגדרו מראש ניתן בדרך כלל לבצע אופטימיזציה של הקמפיין, לדייק ולייעל אותו אפילו יותר כדי למקסם את החזר ההשקעה.

בעיקר פרמטר הזמן, ויכולת החשיפה במגוון פלטפורמות.

קידום אורגני הוא תהליך שאורך זמן רב (ביחס לפרסום ממומן) אשר מצריך עבודה מתמשכת ותחזוקה שוטפת, על מנת שהעסק שלכם יופיע "בדף הראשון של גוגל, בתוצאה הראשונה".

פרסום ממומן עובד בצורה מהירה יותר: ניתן לאשר קמפיין ולעלות לאוויר עם מודעות בתוך מספר שעות. בנוסף, קיימות שלל פונקציות המקנות יכולות מיקוד בכל פלטפורמה, המיועדות לפרסום הממומן בלבד.