שירותי וידאו ואנימציה

סרטוני שיווק חווייתיים

רוב הגולשים ברשת מחפשים ריגושים חדשים כל הזמן. הם מוצפים, נמאס להם לראות עוד מאותו הדבר. הם מצפים מכם להפתיע אותם, לרגש, ליצור עבורם אפקט "וואו!".

אם אתם רוצים להצליח במשימה הזו, להעביר מסרים ללא מאמץ, לרגש במקום לייבש ובעיקר להדביק את הצופים למסך וליהנות מעשרות אלפי צפיות – סרטון שיווקי חווייתי הוא מה שאתם צריכים.


סרטוני הדרכה

היום כבר אין מקום לתכנים ״רגילים״. אף עובד לא יפיק את המקסימום מהדרכה "סבירה", ואף מנהל לא יסחוף את הכפיפים לו וינהיג אותם באמת אם הוא מרגיש שהוא רק "בסדר". לכן סרטוני ההדרכה שלכם חייבים להיות יותר מזה. הרבה יותר. הם חייבים להיות יצירתיים, מעניינים וחווייתיים.

איך עושים את זה?

התשובה נעוצה בפוקוס הנכון כבר משלב ההפקה והתכנון של הסרטון: מתחילים באפיון מדויק של מהות ומטרת הסרטון, ממשיכים בהבנת קהל המטרה ואז מחליטים מה יהיו הסגנון והשפה הוויזואלית שלו.

תכנון נכון, יצירתיות וניסיון הם אלה שיוצרים בסופו של דבר סרטוני הדרכה מעולים: הם מעבירים מסרים באמצעות סיפור טוב, שומרים על קשב הצופה באמצעות שילובי גרפיקה מעניינים ונראים מיליון דולר.


אנימציה

הפקת סרטוני אנימציה שימושית במיוחד עבור חברות וסטארטאפים שעוד אין להם מוצר פיזי שאפשר להציג או שהשירותם שלהם מורכב וקשה להמחישו אותו בווידאו. הם מאפשרים העברת מסרים נקודתיים ללקוחות פוטנציאליים, ולפיכך שילוב סרטון אנימציה במצגות חברה הוא גם פיתרון אידיאלי וקריטי להטבעת רושם חיובי וזכיר בעת גיוס משקיעים.

אנימציה מאפשרת חופש יצירתי אינסופי, משום שהיא איננה מוגבלת מבחינה ויזואלית וניתן לשלב בה איורים, הנפשה, מספרים וטבלאות בצורה שמפילה אסימונים מהר יותר. יחד עם זאת חשוב לזכור שכל דקת אנימציה יכולה לעלות גם אלפי דולרים וכדאי מאוד לתכנן את הסרטון מקצה לקצה לפני שיוצאים לדרך, לרבות שימוש בתסריט מדויק ובסטורי בורד כדי למנוע הוצאות מיותרות בשל תכנון לא ממוקד.

רוצים להפיק סרטוני אנימציה ממוקדים ואפקטיביים? בואו נדבר ונראה איך אנחנו יכולים לעזור גם לכם.

רוצים לשמוע עוד על הדרכים בהן טה מדיה יכולה להרים את העסק שלכם למעלה?