מערכי פרסום לעסקים קטנים

מערך הפצה ופרסום (פייסבוק)

להרחבת קהל הלקוחות מעבר לעוקבים בפייסבוק, לחשיפה בפני קהלים חדשים ויצירת מודעות ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

מערך פרסום ושיווק לוקאלי (Smart – My business)

שימוש בקמפיין אחד בלבד כדי לפנות לכלל הלקוחות, וייעול קמפיינים פרסומיים בתקציב נמוך.

מערך פרסום ושיווק נישתי (GDN Affinity)

הגדלת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים שביקרו באתרים מתחרים תוך חיסכון בעלויות פרסום ממומן.

רוצים לשמוע עוד על הדרכים בהן טה מדיה יכולה להרים את העסק שלכם למעלה?