ניהול פרסום לעסקים

אנחנו אוהבים לעבוד עם בעלי עסקים שמחוייבים לעסק שלהם.
כן, בעלי עסקים עם מערך מכירות קיים, שרואים אותו הולך בדרך של צמיחה והתפתחות גם חמש שנים מהיום. כאלה שמעורבים בהתקדמות ובפיתוח, עם הבנה שלשם כך חייבים צוות מקצועי, קשוב ומנוסה.
האם אתם מסוגלים לשמוע דעה מקצועית שונה משלכם? או שעדיין מחפשים את ה"תותח" או ה"קוסם"? מסוגלים לתת למומחים שחיים את התעשייה ושרים את החומר מהבוקר עד הלילה להוביל אתכם בדרך להצלחה וריווחיות?
זאת הדרך, ואין קיצורים. מערכי הפרסום מתחילים במחשבה מעמיקה ובניית אסטרטגיה, ממשיכים לקריאייטיב, תכנים וגרפיקה, ולבסוף "עולים לאויר" ומופצים לקהל הרלוונטי בפלטפורמות הנכונות. ואז מודדים ומבקרים, משפצים ומשנים, ושוב, ושוב ושוב.
אם אתם בעלי עסק שמחפשים את היד המקצועית שתלווה אתכם בתהליך, אנחנו כאן כדי לצעוד איתכם בדרך הזו.

עניין

מיקוד על פי תחומי עניין - השקעות / בריאות / תיירות / לייפסטייל - וכמעט כל תחום עניין אחר

מעורבות

מיקוד על פי מעורבות - עיון או שיתוף במודעה וסרטונים / מעקב אחר דף או נושא / כתיבת תכנים בנושא

שיווק -חוזר (רימרקטינג)

מיקוד על פי מעורבות ראשונית - להמשיך ולחשוף את המודעות בפני מי שהביע עניין ולא רכש / השאיר פרטי יצירת קשר (ראיתם אי פעם פרסומת ששודרה בטלוויזיה רק פעם אחת?)

מיקום

מיקוד הפרסום על פי מיקום / עיר / נקודת עניין (מרדיוס של 1 ק"מ) / הרגלי ביקור במיקום (אנשים הגרים במקום / מתעתדים לבקר / מבקרים בתכיפות / וכיו"ב)

דמוגרפיה

מיקוד על פי מדדים ונתונים דמוגרפיים - גיל, מין, הכנסה ביתית, מצב משפחתי, רמת השכלה / וכיו"ב

התנהגות

מיקוד על פי הרגלים - רוכשים אונליין באופן קבוע / טסים לעיתים תכופות / וכיו"ב

תעשיה

מיקוד על תעשייה (מקצוע, תפקיד בחברה, סקטור, וכיו"ב)

טכנולוגיה

מיקוד על פי שימוש באמצעים טכנולוגיים - מחשב / טלפון, דגם הנייד, שנות ייצור נייד / וכיו"ב

רוצים לשמוע עוד על הדרכים בהן טה מדיה יכולה להרים את העסק שלכם למעלה?