איך לכתוב מאמר מצוין לקידום אורגני יעיל

שיתוף

איך לכתוב מאמר מצוין לקידום אורגני יעיל?

איך לכתוב מאמר מצוין לקידום אורגני יעיל

התחרות היום בגוגל עזה יותר מאי פעם, וקשה מאוד עבור עסק מסוים להתבלט מעל מתחריו. אחד האמצעים בהם ניתן להשתמש כדי להתמודד מול המתחרים ואפילו לגבור עליהם הוא קידום אתרים אורגני (SEO): שם כולל לביצע פעולות שונות באתר ומחוצה לו כדי להתאים כמה שיותר לאלגוריתם החיפוש של גוגל. כך, כאשר לקוח פוטנציאלי יחפש משהו שקשור לענף של העסק, הוא יופיע במיקום כמה שיותר גבוה ברשימת תוצאות החיפוש.

לצד פעולות כמו האצת מהירות טעינת האתר או עיצוב גרפי עוצר נשימה כדי לשפר את חוויית המשתמש ולגרום לגולשים להישאר כמה שיותר זמן באתר, קידום אתרים אורגני כולל גם יצירת תוכן באתר: תוכן כזה צריך להיות רלוונטי לתחום בו פועל העסק, לענות על צרכים או שאלות של לקוחות פוטנציאליים, ומעל הכל: שבטקסט שלו יהיו משולבים ביטויי מפתח שאותם הגולשים עשויים להקליד בשורת החיפוש.

זו הסיבה העיקרית בעטיה עסקים רבים נוהגים להעלות לאתר שלהם מאמרים, תוכן מקצועי, מענה לשאלות נפוצות ועוד תכנים רלוונטיים בהם משובצים ביטויי מפתח שכאלה. הרעיון הוא לגרום לגוגל לראות באתר שלהם תוצאה ראויה למיקום גבוה בצמרת תוצאות החיפוש.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שהתוכן הנ"ל מיועד להגיע בסופו של דבר לעיניהם של גולשים אנושיים, והאלגוריתם הממוחשב הוא רק צעד אחד בדרך. כלומר, עם כל הכבוד למערכת השיקולים של גוגל, אם התוכן באתר לא יהיה מעניין, בעל ערך ונעים לקריאה – חוויית המשתמש תיפגע. הגולשים יגיעו לאתר ומיד יסתובבו ויצאו החוצה, האלגוריתם של גוגל יסיק שמדובר באתר לא-רלוונטי ודירוג האתר בתוצאות החיפוש יצנח.

אז מה עושים כדי לכתוב מאמר מצוין לקידום אורגני יעיל? כותבים בראש ובראשונה עבור הגולשים: כותבים בצורה מעניינת, מקצועית, עם ערך של ממש. אם אפשר לשלב ביטויי מפתח בטקסט, בכותרות או מאחורי הקלעים – מה טוב; אבל רק אם זה משתלב באופן טבעי וזורם.

רוצים לשמוע עוד על הדרכים בהן טה מדיה יכולה להרים את העסק שלכם למעלה?