גוגל דאטה סטודיו Google Data Studio טה מדיה

שיתוף

גוגל דאטה סטודיו: לקבל תמונה עסקית שלמה במקום אחד

גוגל דאטה סטודיו Google Data Studio טה מדיה

אחד מן הצרכים הבסיסיים של בעלי עסקים ומשווקים הוא הצורך לאסוף כמה שיותר מידע על נתוני כל קמפיין. הבעיה היא שנכון להיום כל מערכת מציגה את הנתונים שלה בדוחות משלה. כך למשל את הנתונים על קמפיינים בפייסבוק ניתן לראות בדוחות של פייסבוק, אבל אם רוצים להשוות אותם לקמפיינים שרצו בטוויטר או בלינקדאין – כל פלטפורמה מציגה אותם בדוחות משלה.

אילו רק הייתה מערכת אחת ויחידה שמציגה את כל הנתונים במרוכז ומאפשרת לבצע פעולות שיספקו תמונה עסקית שלמה במקום אחד, המצב היה הרבה יותר פשוט… אבל רגע, כבר יש מערכת כזאת!

הכירו את גוגל דאטה סטודיו (Google Data Studio)

קשה להאמין שיש אנשי מקצוע בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי שעדיין לא מכירים אותה, שכן מדובר במערכת שהושקה בגרסת בטא ב-2016 ושוחררה לקהל הרחב ב-2018. אם עדיין לא יצא לכם להכיר, אז הגיע הזמן:

גוגל דאטה סטודיו היא מערכת שמאפשרת יצירת דוח שמתעדכן בזמן אמת (דשבורד), שאליו ניתן לחבר כמעט כל פלטפורמה שיווקית שאפשר להעלות על הדעת: גוגל אנאליטיקס, CRM, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, מערכות סליקה וכן הלאה.

מערכת דאטה סטודיו היא מוצר של גוגל, והמשמעות פשוטה:

  • המוצר ניתן לשימוש חופשי כמו כל המוצרים של גוגל, והשימוש בה נחשב יחסית פשוט ואינטואיטיבי.
  • המערכת מסוגלת להתחבר ישירות לכל הכלים האחרים של גוגל – אולם החיבור לשירותים של פלטפורמות אחרות מתאפשר באמצעות תוספים בתשלום כגון סופר מטריקס (Supermetrics).
גוגל דאטה סטודיו צילום מסך
גוגל דאטה סטודיו (צילום מסך)

מה אפשר לעשות בדאטה סטודיו של גוגל?

במשפט אחד: אפשר להציג בצורה גמישה, נוחה וידידותית את כל הנתונים העסקיים החשובים ביותר לכל עסק או ארגון. דאטה סטודיו נכנסת בדיוק במרווח שבין שימוש בכלים שנותנים מידע ספציפי מדי ומאפשרים קבלת תמונה חלקית בלבד.

באמצעות דאטה סטודיו ניתן:

  • להציג נתונים, תוצאות וביצועים במגוון דרכים ויזואליות נוחות.
  • לגבש תמונה עסקית מלאה באמצעות איחוד שלל נתונים ממגוון פלטפורמות במקום אחד.
  • לחסוך בהוצאות על חלופות דומות ויקרות שכן המערכת ניתנת לשימוש ללא תשלום.
  • כמו במוצרים אחרים של גוגל, ניתן ליהנות מתמיכה של גוגל בעת הצורך.
  • והחשוב מכל: ניתן להפיק תובנות טובות יותר בצורה רוחבית, המתבססות על נתונים מלאים ומדויקים יותר.

אנחנו ממליצים!

בשורה התחתונה, קבלו המלצה לוהטת על דאטה סטודיו של גוגל. בתוך זמן קצר תגלו מערכת גמישה מאד עם אפשרויות אינסופיות. שימוש תדיר בה חוסך המון זמן וכסף, ופשוט מאפשר לכם לקבל החלטות עסקיות טובות יותר.

רוצים לשמוע עוד על הדרכים בהן טה מדיה יכולה להרים את העסק שלכם למעלה?