שיתוף

שישה סוגי סרטונים שכדאי להעלות לערוץ היוטיוב של העסק

בעלי עסקים רבים מגלים את קסמו של ערוץ יוטיוב משלהם זמן קצר אחרי שאנחנו מפיקים עבורם סרטון תדמית או סרטון שיווקי. הם רואים, למשל, שלאנשי המכירות קל יותר למכור ללקוחות שחוו את המוצרים או השירותים בווידאו לפני כן – משום שהלקוחות מתקשרים כשהם כבר "מבושלים" יותר, מכירים את העסק, ורוצים רק לקבל כמה פרטים ואפילו לסגור עסקה, והכל בזכות סרטון או כמה סרטונים.

כאשר בעלי העסקים הללו נוכחים לדעת ששיווק בעזרת סרטונים יכול להיות אפקטיבי בדיוק כמו שהוא מהנה, מתחילות לצוף השאלות הנפוצות: אילו סרטונים נוספים כדאי להעלות ליוטיוב שלי? בכל כמה זמן כדאי להעלות סרטון? ועוד.

אילו תכנים כדאי להעלות לערוץ היוטיוב של העסק?

כדי לעשות קצת סדר בעניינים, הנה שישה סוגים של סרטונים שכדאי וחשוב להעלות לערוץ היוטיוב שלכם כבסיס לערוץ שיווקי שיחסוך לכם זמן של הסברים ושכנועים ויסייע להזרמת לקוחות אל העסק שלכם:

  1. טיפים, עצות ומידע מקצועי

לקוחות מתעניינים שואלים אתכם שאלות שחוזרות על עצמן? קחו את העשר הפופולריות ביותר והפיקו סדרת תוכן של טיפים ומידע אשר תמחיש את הידע ואת הניסיון שצברתם. "איך להניק תינוק ראשון?", "איך לכתוב מאמר לקידום אורגני יעיל?", "טיפים להתמודדות עם ילד שמסרב להכין שיעורי בית", "שיטות לעיצוב מטבח כפרי בתקציב מינימלי", "איך מתכננים אסטרטגיית שיווק וידאו שבאמת עובדת?" וכן הלאה.

  1. סרטוני השראה ומוטיבציה

סוג זה של סרטונים מתאים לכולם אבל במיוחד לעסקים מתחום הייעוץ, מנטורינג או טיפול: לאישיות של בעלי העסקים יש חלק משמעותי ובלתי נפרד מהשירות שמקבלים הלקוחות. לכן, מומלץ מאוד להפיק סרטונים שיעודדו את הצופים לנקוט פעולה, יעבירו להם מסר או רגש ויגרמו להם לפנות אליכם.

  1. סרטוני המלצה של לקוחות

חשוב לתת ללקוחות הפוטנציאליים תחושה שאתם הטובים ביותר בתחומכם. אחד האמצעים היעילים ביותר לכך הוא הוכחה חברתית: למי תאמינו, לבעל עסק שמכריז על עצמו "אני הטוב ביותר", או לעשרה לקוחות מרוצים שממליצים עליו? במילים אחרות, סרטונים בהם לקוחות ממליצים עליכם עשויים להמחיש את המקצועיות שלכם, השירותיות, היצירתיות וכן הלאה.

  1. סרטוני הדרכה

אם אתם מוכרים מוצר או שירות שמצריכים הסברים לגבי אופן השימוש – מוטב לחסוך את זמן ההסברים בטלפון או ההדרכות הפרונטליות ופשוט להפיק סרטון הדרכה לאופן השימוש. כך לא רק תדגישו ללקוחות את המקצועיות שלכם, אלא גם תעבירו להם מסר לפיו הם יכולים להסתדר בעצמם: פשוט להיכנס ולבדוק בערוץ היוטיוב שלכם בכל שעה ומכל מקום בעולם.

  1. שימוש חווייתי במוצר

הפקת סרטונים חווייתיים בהם מודגם אופן השימוש במוצר שאתם משווקים יהוו כלי מצוין לשיווק המוצרים וכן יחסכו עבורכם הסברים באשר לאופן השימוש.

  1. פינת ראיונות עם אנשי מקצוע

כדי להוסיף ערך ללקוחות שלכם, ראיינו אנשי מקצוע מתחומים משלימים או מקבילים. כך תוכלו לתת להם עוד מידע, טיפים, עצות וערך. למשל, עורכת דין לענייני מיסוי יכולה לראיין רואה חשבון; מעצבת גרפי יכולה לראיין כותב תוכן; איש וידאו יכול לראיין אשת שיווק וכן הלאה.

יש לכם רעיונות נוספים? עולות בדעתכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונסייע לכם ליצור אסטרטגיית תוכן וידאו מותאמת לעסק שלכם, כדי ליצור עבורכם ערוץ יוטיוב אפקטיבי.

 

רוצים לשמוע עוד על הדרכים בהן טה מדיה יכולה להרים את העסק שלכם למעלה?